God mat o rusk-söndag...... 2010-11-14

Å så va de söndag igen ja, ännu en helg avverkad alltså.
Lördag igår och de va riktigt najs, utgång och Björn Rosenström.
Sånna utgångar hoppas vi på snart igen, fartfyllt och roligt!
Tack till Therese o alla andra som gjorde kvällen :)

---

Morgonen vaknade jag i Thereses soffa, helt död i skalet.
Men jag mådde som jag förtjänade, å de va gutt med 2 cheese till frukost.
Dock iskalla eftersom dom legat i kylen men dom slank ner.

Packade lite o fixade mig sen kom mosters gubbe o hämtade oss.
Lämnade Kalmar för o välkomna Mönsterås, hembesök hos mig.
Moster slutade jobba o även hon kom o hälsade på :) Med inflyttningsblomma.
Tätt därpå kom mamma med Bagge o lite lussegifflar o pepparkakor.
Så de blev mysfika med alla o de gillar jag, o ha folk i min omgivning som jag älskar.

Baggebus fick även sina låånga klor klippta o han va så duktig.
Å min lilla gos är 6 månader idag också, stor kille :)







Senare åkte alla hem o jag blev ensam, skönt o bara sitta helt tyst o inte tänka alls.
Fartfylld o blandad helg som sagt... Mycket bra!
Mat gjorde jag nyss, lite pommes o kyckling o så lite kall bea-sås :)
Gott för magen, för nu är jag proppmätt!!

Nu blir de "Parlamentet" och sen söndagsfilmen på 4an.
Vilket jag antar är "Beck" som vanligt.



Fortsatt trevlig söndag allihop!


Petter feat. Veronica Maggio - Längesen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback