Full rulle med flytt å allt..... 2010-11-02

Jahaja, de va nästan 1 vecka sen jag skrev sist.
Men har faktiskt inte haft tid, mycket med jobb o flytt.

I helgen har jag packat o flyttat o städat med hjälp av kära mamma.
Blev inget jobb alls, men kan va skönt de också, har haft å göra ändå.

Är iallafall bosatt i min 2a på 48 kvadrat nu, så skönt med större lägenhet :)
Sovit här 2 nätter och stortrivs redan. Allt blir fint när de väl är klart.
Sovrummet är under omfixning. De fula blåa väggarna blev vita.

Det var så typiskt, igår, vi målade o fixade i sovrummet, så tog färgen slut...
Så fick bara halva rummet målat, så fick måla andra halvan idag.
Imorgon blir de dag 3 med målning, lager två och sen är de klart!

Mitt paket från Jotex kom idag också, mamma kom med det under armen.
Blev lika glad som ett barn på julafton :) Så nu är allt frampackat o redo att fixas.
Jag har även fått upp min spegel och min gigantiska klocka.

Jobbade även igår å idag på Eken, på småbarnsavdelningen.
Igår 7.30 - 16.00 och idag 6.00 - 13.00, så va som ett lik i morse.
Men mina små solstrålar förgyller min dag på jobbet :)


Dag 2 i lyan o projekt målning är igång :)





Vardagsrum börjar ta sin form också, saknas tvbänk o lite annat på väggarna.
Står även lite saker som inte ska stå där, tills sovrummet är klart..





Köket, fått upp klockan o lite annat.
Även här står lite saker som ska in i sovrummet..
Nytt köksbord + stolar ska inhandlas snart också :)




Det var allt för idag.
Blir nog en update imorgon också!

Tjingaling..


Lil'Jon feat. 3OH!3 - Hey



Kommentarer
Postat av: Anonym

ååååh. vilken mysig lägenhet!!! :D vill me bo så mysigt.. puss på dig.

2010-11-03 @ 10:59:05
URL: http://thessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback