Första snön....... 2010-11-23

Inatt har de blåst något sjukt o regnat om inte annat.
Fyfan, kändes som taket skulle lossna.
Jag var iskall, precis som min lilla Bagge.
Så vi gosade in oss under täcket o somna.


Idag har jag jobbat, som vanligt, på förskolan Eken.
Skulle gått som vanligt 9 - 13 på Kaninen, hos småpluttarna.
Men det är väldigt kort om folk på alla avdelningar just nu.
Så fick va på Räven, hos dom stora barnen, 9 - 15.45.
Det är härligt med variation, men jag va inne hos mina pluttar mer (a)

Men imorgon är de som vanligt 9 - 13 hos mina pluttar.
Sen vid 13.00 går jag in till Räven o stannar till 16.30.
Även sökt 3 tjänster på Eken som dom satt upp.
Så nu hoppas jag på de bästa :)
För fast jobb där, skulle bli en dröm.

Första snön har kommit med, hurra, eller vad säger man?
Nä fyfan vad jag hatar snön o kylan o allt. USCH!!!
Imorn blir de termobraller o vinterdojjer o hela faderullan.

Sen är de inte långt kvar nu till Emma o Emmy kommer hem.
Jag läääängtar, 7 december är dom i Sverige. Hur bra är inte de? :)


Något sjukt idiotiskt o irriterande hände när jag gick hem från jobbet!!
Var påväg hem, de ynka 500 m jag har till jobbet.
Mönsterås äckeltrafikskola kom o hörde o vem blev dyngsur?
Jo, om inte jag, MALIN LILJA.... Rätt på mig skvätte allt vatten upp.
Tack för de, jävla jubelidioter!
Jag har lovat mig själv att en dag ska ja bränna ner de där skitstället.
O nu står jag verkligen fast vid de där, tur jag bara skulle hem...






Nu blir de sängen. Godnatt!


Michael Jackson feat. Akon - Hold my hand <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback