Fix och trix!.... 2010-11-21

Två dagar sen jag skrev sist, och idag är det söndag.
Helgen har gått väldigt fort men jag har haft o göra.

Fredagen bestod av jobb på Eken som vanligt, gick kvar lite längre.
Därefter hem där Micke väntade på mig med dammsugaren i högsta hugg.
Fast de va ju på min order de skedde, annars hade han nog helst intagit soffläge.
Men, fredagskvällen tillbringade vi hemma hos mamma o co.
God mat med trevligt sällskap och idol förstås :)
Jay och Minnah, vilka röster! Och så min lilla Olle såklart.

Efter idol så tog vi bilen hemåt, hade lillasyster hemma hos mig.
Så blev lite prat sen sa jag godnatt, jobb väntade på mig lördagmorgon.




Lördag.. Japp, det blev jobb på Södra hemtjänsten till 14.00.
Skulle jobbat en tur till på kvällen, 17.30 - 21.30, men gav bort den.
Micke åkte även hem tillbaka till Västervik men lillasyster stannade kvar.
Det blev handling och sen donade vi lite käk, fiskpinnar o potatis med dillsås.
Mmm, vilken härlig lördagsmat!
Därefter film inne hos grannen Simon.
Klockan sprang iväg sen slocknade Sofie o jag.


Idag, söndag. Hänt hur mycket som helst känns det som.
Skulle jobbat idag med , 14.45 - 21.30, Södra hemtjänsten.
Men blir ju aldrig frisk, så jag sov ut och fixade lyan lite istället.
Kände att jag behöver de så att de ordnar till sig någongång...

Fått jättemycket hjälp av lillasyster o de tackar vi för.
Dock så plockade hon undan allt för mycket saker.
Men de ligger väl här någonstans i lådorna.
Å mamma va här en snabbis o hjälpte mig med gardiner.
De gör jävligt mycket o jag är jävligt nöjd. Så, tack!
Och fått upp lite saker på väggarna i sovrum/kök.

Fick en lapp skriven på kylskåpet av syster:
"kom ihåg att inte lägga allt framme för du är ingen zigenare malin.
organisera upp allt så det såg ut som det gjorde idag 21/11-10
VILL MAN SÅ KAN MAN :D / Sofie snussa
"









Four Tops - I can't help myself (sugar pie, honey bunch)


/M

Kommentarer
Postat av: EliiiN

Mysigt du har, måste komma te dig någon gång :)

2010-11-22 @ 20:43:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback