En bra helg...... 2010-11-07

Haft en bra helg med lite gott och blandat.
Dock har jag varit sjuk och inte alls mått bra.
Men med lite nässpray o ipren så har man klarat det också.

Fredagen bestod av hemmakväll med Micke och Sara.
Idol, massa godis o chips o prat mellan himmel o jord.
Mycket trevligt men Geir åkte ut, ogilla.
Sara åkte hem och Micke o jag somnade som två grisar..

Lördagen var det dags för jobb, på Södra, hos mina älskade gamlingar.
Länge sen sist, men blev jobb från 7 - 10 iallafall, sen drog jag hem.
Hade tid till 16.00, men mådde skit så gick hem o la mig o sov.
Därefter tog jag en dusch, packade min väska, sa hejdå till Micke o drog till Kalmar.
Kvällen spenderades hos kusin Therese, förfest och sen bar de av in till stan.
Olearys och The Rock. Lärde känna mycket folk, alltid lika trevligt.
Satt fint med lite goo nattmat där, sen blev det taxi hem till Therese.
Somnade som en stock...


Lördagsbilder..









Söndag idag, solen sken o allt va tipptopp.
Dock skallebank, inte pga bakfulla, utan för jag vakna med feber.
Therese fyller år, släkten kom och de va god mat o allt.
Jag somnade mitt under allt, men hann även o va lite social också.

Därefter, hemfärd med mamma o co.
Fick en fin ljuslykta i inflyttningspresent.
Har blivit många sånna nu. Presenter alltså.
Mamma är för söt <3

Tog med mig Bagge hem o snart blir de sängen.
Jobb imorn, först personlig assistent o sen dagis.







GODNATT!
Å tack alla som gjorde helgen till något bra.


Olle Hedberg - The scientist

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback