Coca-cola o clementinmys!.... 2010-11-10

Efter allt gnäll förut så somnade jag tillsammans med Bagge som en stock.
Sov i 2 timmar sen va de dags o vakna, annars blir de inget sova inatt.
Upp å hoppa, vek lite tvätt o småfixade lite.

Tv blev det sen, "Family guy", "Simpsons" och "Scrubs", det är fina grejjer de :)
Varmt å eländigt va de med så tog mig en promenad till Konsum.
Inhandlade väl inte särskilt nyttiga saker, clementiner och coca-cola.
Men gott är de, o va är de man säger? Man lever bara en gång.

Filmen som jag kollar på nu "Death sentence" på 6an, action o verkar helt ok.
Efter de kommer "Scrubs" sen blir de sängen.

Jobb imon o de ska bli lika fint som vanligt, hos mina snoriga små älsklingar :)

Tjingaling..


James Blunt - If time is all I have



Kommentarer
Postat av: EliiiiN

Drick lite åt mig smulan :)

2010-11-12 @ 10:26:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback