Brrr, its could out there...... 2010-11-24

Jaha, då var vintern här på riktigt.
Hade nästan hoppats på att de som kom igår skulle smälta.
Men när jag vaknade i morse o drog upp persiennerna, fy...
Jag ville bara ta två kliv bak o slänga mig under täcket igen.




Väl uppe så fick jag raffsa fram termobraller o vinterkängor
En hel dag på dagis utan vinterkläder, nävars.. De funkar inte.
Frukost o fix sen bar de iväg till jobbet.

Jobbade 9 - 16.30 på de stora barnens avdelning, blev ändring i morse.
Hon jag gick för igår har inte blivit frisk än så småpluttarna fick klara sig utan mig.

Men fick jättemånga positiva ord av en ordinarie på avdelningen jag va på idag.
"De är så skönt o ha dig här Malin. Du är duktig o barnen fullkomligt älskar dig."

Då blir man glad :)


Blir o dammsuga lite nu, Bagge stökar ner så fruktansvärt ;)
Sen duscha sig varm o gosa ner sig i soffan.
O sen blir de ju tv, de är ju förfan Bonde ikväll!!

O på tal om ingenting sådär innan jag avslutar.
Jag har världens underbaraste katt.





Adios!


Jason Castro - If I were you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback