Bra dag!.... 2010-11-15

Idag har solen tittat fram och de steg ända till 10+ grader.
Inte illa för att vara i mitten på november.
Förra året va de snö vid denna tidpunkt.
Jag njuter så länge de är såhär, hatar snö...

Jobb på Eken, som vanligt, mina 4 sköna timmar!
O telefonen har ringt som aldrig förr med.
Skulle fått in lite personlig assistent-tider, men har dagis.
Så de krockade, så blev inget med de denna veckan.
Vilket är JÄVLIGT synd, för de hade vart sjukt skoj.

Väl hemma från jobb o allt så somnade jag som en gris i soffan.
Sov i 3 timmar, men de va välbehövligt, återsamla lite krafter.
Är inte hundra i kroppen än o de känns, för jag orkar inte mycket.
Men jag hoppas skiten går ur mig snart, för vill inte ha de såhär.

Väl vaken o allt så fixade jag lite mat, det blev blodpudding och bacon.
Säkert inte många som äter, men jag gör o jag älskar de. MUMS!
Efter de så blev de en sköön dusch sen film med Bagge.
Kollade "Bolt", typisk Malin-film, för jag älskar tecknat.


Telefonen ringer, något konstigt nummer.
HJÄÄLP tänkte jag!? Svarade... :O
Å så hörde jag min lilla Emmas röst.
Blev genast jätteglad o de va skönt o prata.
Nu är de inte många dagar kvar.
Jag saknar dig min plutta <3


Men nuu blir de sängen snart.
Jobb imorgon väntar.


Westlife - Safe




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback