Söndag, 12 december.... 2010-12-12

Jösses va tiden springer iväg.
Söndag och jag har jobbat hela helgen.

Jag hade min sista vikariatsdag på Eken i fredags.
Bar även iväg till Kalmar, hämtade mamma och Jonas.
Dom har varit i Afrika, Kap Verde i en vecka.
Så dom va bruna och fina, inte alls avundsjuk :)

Jag fick en stooor påse med toblerone.
Och Escadas nya parfym, love it <3
Tusen tack kära mor.

Lördagen, alltså igår, så jobbade jag mellan 7-14.
Väl hemma så packade jag mina saker o åkte hem.
Fixade även lite trasiga lampor.
Mamma hjälpte mig med julstjärnan i sovrummet
En stooor silvrig stjärna, mycket fint blev det.
Kvällen spenderade jag med Emma, Åberg, Erik, Sebbe o Tobbe.
Mycket trevligt, bjöds på god mat, film o trevligt sällskap :)
Sen sov jag hos Emma min plutt, somnade som två stockar.
PRECIS SOM VANLIGT.

Idag, sov ut, vaknade vid halv 1 typ.
Sjukt skönt. Emma o jag käkade frukost.
Skojprata lite med hennes pappa.
Sen körde Emma hem mig för jobb väntade på mig.
Så kom hem för en liten stund sen, 14.45 - 21.30.

Jag har fetaste huvudvärken o de känns som huvudet ska sprängas närsomhelst.
Tagit en ipren men tyvärr är mitt nässpray slut...
Troligtvis så lär jag inte få sova något inatt.
Täppt näsa, värsta som finns. Fyfan!

Lucia imorn, jag ska ner till Eken till mina älsklingar.
O jag ska hjälpa dom med lucian som vi övat på :)
Ska bli så jäkla skoj, uppvisning för föräldrar o allt.
Annars lugnt, imon blir de o tvätta o så.
Skulle gjort de igår, men orkade jag? NÄ...

Godnatt, o hej!
Liten uppdatering iallafall.


Bruno Mars - Marry You

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback