Södra Tingsgatan by night.... 2010-12-15

Här sitter jag i min mysiga soffa med en söt liten Baggelito bredvid mig.
Alla ljusen är tända o de är så mysigt här såå...
Jag kollar på "Tjock, tjockare" på 4an och har precis duschat.
Usch, jag är glad att jag inte är sådär stor.

Legat på alla 4 o grovrengört hela badrummet idag.
Inte roligt men fint o rent nu när de väl är klart :)

Jag har även skött om mig själv lite.
Hårinpackning o rakat mina legs.
Skönt de också faktiskt :)

Allt här hemma är i sin ordning o jag trivs.
Skönt att inte ha en massa skit runtomkring sig.

De enda jag hoppas på nu är att jag ska få fast jobb.
För då skulle de bli som pricken över i:et.

Snart blir de sängen.
Godnatt!

(jag saknar mitt långa hår)




Camila - Mientes


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback