Sällskap o så.... 2010-12-14

Det blev som sagt jobb på Södra.
De gick bra o timmarna for iväg.
Men ändå segt att jobba när man ej vill.

Kom hem, sen kom Emma o Åberg till mig :)
Med en påse lussebullar, så vi fikade lite, mys!
Snackade lite skit som vanligt, behövdes.
Skönt o ha mina flickor hos mig, så man kan lätta lite.
Emma har varit utsatt ikväll, klämmi :) haha.

Dom åkte hem för en stund sen, så nu är jag kvar ensam med Baggi.
Ska ta mig en sovstund tror jag allt. Behöver de!
Jag får passa på när jag har chansen.

Jobb imorn vid 13 till 15 :)

Fick lite tider idag från Eken.
Ska vara på igelkotten nästa vecka i 2 dagar.
O lucian va också kanonfin idag.
Alla sötnosar, ja dör :) Gud va jag saknat dom.


Jajajajaja, nog om detta.
GODNATT


Thomas Di Leva - Sträck ut din hand

Kommentarer
Postat av: EliiiiN

Ja suger jobba när man inte vill :/ Va tvungen jobba 13-19.00 idag ist för 17.00-21.00. Inte värsta grejjen men hatar när man är inställd påt.

2010-12-14 @ 10:30:30
Postat av: Anonym

Det är så gott med lussebullar. :P Tycker du att det är okej att man även bakar det efter lucia?

2010-12-15 @ 01:18:13
URL: http://tvminnen.blogg.se/
Postat av: mooollymus

Klart det är okey att baka lussebullar även efter Lucia. De är okey att baka hela Decembermånad :)

2010-12-15 @ 23:31:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback