Ledig? Trodde jag ja..... 2010-12-13

Somnade som en gris igårkväll, och sov ut idag.
Ingen klocka som ringde, inget jobb som ringde.
Gått runt i mjukiskläder hela morgonen, gör fortfarande.

Ledig idag trodde jag ja, dom ringde från hemtjänsten.
Jag sa att jag inte kunde jobba, pga lucian på dagis.
Och jag kände att fan va gutt o va ledig sen.
Men icke sa Nicke, dom ringde igen...
Dom hade tagit reda på när lucian va på dagis.
Så de blir jobb i hemtjänsten ändå, 18.00 - 21.30.

O jag som skulle bakat lussebullar med mamma o lillasyster idag :(
Men de blir aldrig som man vill.

Har iallafall gjort lite nytta idag.
Sovit länge, punkt ett och viktigast.
Sorterat all tvätt o burit ner till tvättstugan.
Bäddat rent i sängen.
Disken tar jag en annan dag.

Fixa sig nu, sen dagis och sen hemtjänsten.
Tjingaling!


Justin Bieber - Pray




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback