Ledig dag.... 2010-12-15

Sov hos Emma inatt, sovit som en stock som vanligt.
Hade en jättemysig kväll med Åberg och Emma igår.
Pratade om allting mellan himmel o jord. Som vanligt.
Jag älskar er två. Tack för ni finns i mitt liv <3

Blev att bege sig hemåt idag, sov sjukt länge.
Ända till 13.30, de är inte okey.
Men nu kan man inte klaga på trötthet iallafall.
Fått sova ut 2 dagar i rad nu.
Välbehövligt. Skönt.

Inget jobb idag, inga krav.
De va också väldigt länge sen.

Jag har fixat med all den torra tvätten.
Jag håller på att rensa min sminkväska.
Känns som det är ett evighetsprojekt jag påbörjat.
Ren är den iallafall, diskat den.
Nu ska här kastas o rengöras. Puh!

Kollar även damhandbollen.
Sverige spelar mot Ungern idag.
Dom förlorade mot dom i våras.
Men idag hoppas jag på vinst.
Just nu står de 7-3 till Ungern iallafall.
Hoppas på en stoor vändning.


Jay Smith - Dreaming people

Kommentarer
Postat av: Henningruth

good site, need more information! Thank you

2011-04-07 @ 08:28:45
URL: http://henningruth.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback