Långledig nu..... 2010-12-18

Jobbat första gången själv som personlig assistent.
Det har gått jättebra faktiskt.
Började kl 17.00 igår eftermiddag.
Sen gick jag av idag vid kl. 12.30.
Så de blir money money :)

Väl hemma så blev det att fixa lite.
Lagat lite mat, de blev ris och korvstroganoff.
Så nu sitter jag här i soffan proppmätt.
Kollar även på handbollen, Sverige - Rumänien.
SEMIFINAL för tusan, jag hoppas de blir vinst.

Packa väskan också får jag inte glömma.
Sen bär det av till Västervik.
Träffa Micke och lite andra människor.
Hemma igen på måndag.
Så de ska bli skönt att få komma iväg.
Långledig, som jag bestämt själv.

Koftan jag beställde från Nelly kom igår.
Och jag är så nöjd så :)





Willow - Whip my hair

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh vad fin koftA=)

2010-12-20 @ 22:42:34
URL: http://sofiralin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback