Juldagen..... 2010-12-25

Det blev minsann inget jobb för mig idag.
Vaknade inatt av att jag hostade blod.
Inte sovit en blund sen kl 02.00.
Låg vaken till 06.00.

Sen fick jag tag på nattpersonalen så jag kunde ringa mig sjuk.
Sen somnade jag, tror jag. Till 11.30.
De va skönt. Jag tror jag behövde det.
Känner mig inte alls pigg idag.
FY!

Juldagen som sagt. Vilket innebär fest.
Eller ja, trevligt umgänge och så för min del iallafall.
Följer med ut till Kalmar. Men de blir lugnt.

Blir att hoppa in i en dusch snart iallafall.
Syrran kommer hit om ca en halvtimme.
Sen kommer folket efter kl 15.00.

Fick även upp min julklapp jag fick av min syster.
Det blev bra, o de är första gången jag själv sätter upp något.
Ännu en vuxenpoäng till mig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback