Julafton!.... 2010-12-24

Vaknade hemma på Södra Tingsgatan, utan min lilla Baggeman.
Han var hemma hos mamma och co.

Jonas hämtade mig, mammas sambo, sen bar det av hem.
O hemma väntade som vanligt den goda julfrukosten.
Gutt bröd o de bästa av allt, JULSKINKAN :)
Även lite egengjord risgrynsgröt, mamma special.
Gott de med, mätta blev vi.

Sen va de bara o göra sig iordning.
Moster med familj skulle komma.
Dom kom, mamma o moster fixade maten.
Vi andra kollade Kalle Anka.
Även att man kan allt, så är de tradition.
Mysigt när man hör brasan spraka o sitta i soffan.

Julmaten klar, o jag först som vanligt.
De bästa är brysselkål, sill och julskinka.
Äta ihjäl sig? Ah nästan. För de är så jävla gutt.

Därefter jäste alla sönder sig i soffan.
Sen kom tomtarna, ja herregud säger jag bara :)
Jag fick mycket julklappar o de tackar jag för.
Jättenöjd över allting :)

DVD med USB
Stekgryta
Mysdress
Vinglas
Torkställning
Badrumsgrejer
Inredningsgrejer
Pengar
Presentkort
Parfym osv

<3












GOD JUL!


Maria Carey - Oh Santa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback