Jobb å jobb å ... jobb.... 2010-12-09

Ja, de är precis va mitt liv består av just nu.
Jobb hit o jobb dit o jobb o jobb.

Jag klagar inte, för lönen sen blir prima när den väl kommer.
Men ibland undrar man om de är värt de?
Hälsan slits o jag har inte mått bra på snart 3 månader...

Min vecka har bestått av jobb på dagis, som vanligt 9 -13.
Kvällarna har jag varit i hemtjänsten, 14.45 - 21.30.
Hinner liksom aldrig andas ut o när jag kommer hem slocknar jag.
Helt utmattad och tung i hela huvudet...

Imorn är det min sista dag på Eken, halvtiden går ut o hon jag gått för kommer tillbaka.
Kommer inte alls bli roligt, för jag har en känsla av att de kommer bli känslosamt.
Jag har fäst mig så vid barnen och personalen och man har blivit en i gänget liksom.
Men förhoppningsvis får jag hoppa in om någon blir sjuk, väldigt snart hoppas jag.

Nu ska jag fixa lite mat o sen åka och hämta min julklapp från kommunen.
Första gången jag får en faktiskt, och jag som jobbat i så många år.
Sen blir de jobb.

Ha en bra kväll allihopa.


Kommentarer
Postat av: Alankathinka

Great site, enjoyed my stay, thanks for the cookies!

2011-09-14 @ 08:52:52
URL: http://alankathinka.blogyears.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback