In the middle of the night...... 2010-12-30

Japp, det är mitt i natten, eller jag ska väl inte överdriva.
Klockan börjar närma sig 01.30 och jag sitter här, vaken!

Varit hos Anna Nilsson ikväll med flickorna, pratat lite o kollat film.
Det var mycket trevligt o upprepas jättegärna :)
"Gröna Milen", lipat satan. Härligt!

Igår var mina Emmor här + båda mina systrar.
Varit hos pappa sen den 26 december.
Men kom hem igår o Amanda hakade på.
Vi gick på stan hela dan, i Kalmar.
Handlade lite, o sen käka vi lite.
Hem till Mönsterås, o packa upp allt.
Helt slut, allihop. Sen blev de tacos mitt i natten.
Gott va de o slut blev vi allihop, ännu mer.
Amanda slumrade inne i sängen, vi andra va vakna.
Sen slumrade jag till... SKÖNT!

Av pappa och co fick jag ett OBH Nordica strykjärn.
Precis vad jag önskat mig, så blev jätteglad :)
Fick även pengar, presentkort och biobiljett.
Sen va även de julfirandet över.

Imorgon bär det av till Oskarshamn, med mamma.
Fixa naglarna, äta och hitta något fint som hon kan ha på nyår.
Sen blir de väl lugnt I guess.

Nu måste jag nog sova, trött i dom små ögonen.
Godnatt


Jay Sean - Lights off

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback