1 år med körkort!.... 2010-12-17

Ja sedär, jag har förfan haft mitt körkort i ett helt år.
Jag har aldrig blivit stoppad, aldrig fått blåsa, aldrig krockat.
Hm? Aldrig fått parkeringsböter, helt enkelt ingenting.
Så ja, grattis till lilla mig :)

Men en liten uppdatering av dagen.
Sovit länge idag med, skönt va det.
Blev inringd att jobba, dock kväll.
Gjorde ingenting, man får inte ha för många lediga dagar.
2 dagar sammanlagt. De va lagom.
En halv dag i förrgår. En hel dag igår. En halv dag idag.
Så de blev hemtjänsten idag, 14.45 - 21.30.

Även ringt massa viktiga samtal.
Ringt o sagt upp mitt mobila bredband.
Men hade visst 3 månaders uppsägningstid.
Så de va ju dock inte lika roligt.
Hade ju hoppats på att slippa skiten.
Även ringt infektionskliniken i Kalmar.
Ska dit imon och ta spruta mot hepatit B.
Jobbar ju med så mycket människor.
En del av dom har de, så lika bra att vaccinera sig.

STJÄRNA I KANT TILL MIG.
JAG SOM HATAR O RINGA.


Aha, Emma har varit här ikväll också.
Pratat o de kändes skönt.
Min lilla Emma, de aboslut bästa jag har.
Kommer alltid vara. Och så är de bara.
Sen har jag ju fler godingar som jag älskar.
Så ni är inte bortglömda, tvärtom.
Jag saknar er <3 Ni vet vilka ni är.

Nahe, nu måste jag sova.
Upp tidigt imon som sagt.
Kalmar o sprutdags, usch!

Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Sofie

Fina duttar

2010-12-17 @ 18:18:35
URL: http://soffelejto.blogg.se/
Postat av: Anonym

MEEEN du riskera förlora de en vecka efter du hade tagit de för du va i fyllecell ;) höhö

2010-12-18 @ 13:58:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback